Međunarodni haiku susreti Mrkopalj
U subotu, 11. listopada 2025. u Domu kulture u Mrkoplju održana je promocija zbornika haiku radova "Malo po malo". Učenice prošlogodišnjeg 8. razreda OŠ Vrbovsko Ema Troha i Denisa Pojer sudjelovale su na promociji. Ema je osvojila 2. nagradu, a Denisa treću. Teme...
Pjesme o jabukama
Učenici 6. razreda pisali su pjesme ojabukama za eTwinning projekt "Pjesme pišemo, kroz stihove dišemo 5"
Lektira iz vrećice – Koko u Parizu
U okviru eTwinning projekta "Lektiru u ruke, čitajmo bez muke 3"" učenici 5. razreda su nakon pročitanog književnog djela “Koko u Parizu” Ivana Kušana imali kreativan zadatak – Lektira iz vrećice.
Umna mapa – Divlji konj
Učenici 7. razreda su, u okviru eTwinning projekta "Lektiru u ruke, čitajmo bez muke 3"", nakon čitanja književnog djela "Divlji konj" Božidara Prosenjaka izrađivali umne mape u kojima su navodili osnovna obilježja djela (likovi, tijek radnje, vrijeme i mjesto...
eTwinning projekt “Lektiru u ruke, čitajmo bez muke 3”
Učenici OŠ Ivana Gorana Kovačića Vrbovsko uključili su se u eTwinning projekt "Lektiru u ruke, čitajmo bez muke 3". Riječ je o projektu kojemu je cilj lektiru učiniti zanimljivom, što će se ostvariti kroz kreativne zadatke. U projektu se nudi 15 zanimljivih aktivnosti...
eTwinning projekt “Pjesme pišemo, kroz stihove dišemo 5”
Učenici 5. – 8. razreda OŠ Vrbovsko treću godinu zaredom sudjeluju u eTwinning projektu “Pjesme pišemo, kroz stihove dišemo 5”.Cilj projekta je pridonijeti razvoju literarnih sposobnosti, stvaranju poezije na različite kreativne načine, razvijanje čitateljskih...
eTwinning projekt “Lektira bez papira 5”
Učenici od 5. do 8. razreda priključili su se eTwinning projektu Lektira bez papira 5. Prikupljene su potrebne suglasnosti. Projekt se provodi u školskoj 2025./2026. godini tijekom nastave hrvatskoga jezika. Tijekom projekta predviđene su sljedeće etape:1. prijava...
Izrada stripa – Ribar Palunko i njegova žena
Učenici 6. razreda OŠ Vrbovsko su u okviru eTwinning projekta “Lektira bez papira 5” nakon čitanja književnog djela “Ribar Palunko i njegova žena" Ivane Brlić-Mažuranić izradili strip.
Čitalački grafiti – Alkar
Učenici 8. razreda su nakon čitanja književnog djela Alkar izrađivali čitalačke grafite. Grafite su izrađivali kao projektnu aktivnost u okviru eTwinning projekta "Lektira bez papira 5"
Nastup u Zlataru
U subotu, 27. rujna 2025., u okviru manifestacije 56. Dani kajkavske riječi, u Zlataru je održan Zbor malih pjesnika. Među odabranim izvođačima nastupila je i učenica 6. razreda OŠ Vrbovsko Rita Piteša s pjesmom "Tam kade šume dišo", koju je pripremala pod mentorstvom...
Izvrstan uspjeh na Melitinom proljeću!
Inna Flajnik, učenica 8. razreda OŠ vrbovsko postigla je zapažen uspjeh na Međunarodnom natječaju „Melitino proljeće“ koje je raspisala OŠ Oroslavje. Tema ovogodišnjeg natječaja bila je Proljetno čudo koje je trebalo napisati u obliku igrokaza. Inna je svojim...
Izrada vlastitog dnevnika
Učenici 5. razreda su u okviru eTwinning projekta "Lektiru u ruke, čitajmo bez muke 2" nakon čitanja književnog djela Charlie i tvornica čokolade Roalda Dahla izradili "Moj dnevnik" prema uputama.
Opis likova uz digitalni alat Word Art
Učenici 8. razreda Oš Vrbovsko su u okviru eTwinning projekta "Uz čitanje riječi rastu 5" nakon čitanja književnog djela Breza Slavka Kolara opisali glavni lik koristeći digitalni alat Word Art.
Izrada stripa “Sebični div”
Učenici 6. razreda OŠ Vrbovsko su u okviru eTwinning projekta "Lektira bez papira 4" nakon čitanja književnog djela "Sebični div" Oscara Wildea izradili strip.
Literarni uspjeh na Međunarodnom natječaju!
Novi literarni uspjeh učenice OŠ Vrbovsko na međunarodnom natječaju! Još jednom, učenica Osnovne škole Vrbovsko pokazala je kako se trud, kreativnost i ljubav prema pisanju itekako isplate. Na Međunarodnom literarnom natječaju 2025. u organizaciji Hrvatske matice...
GORANSKI CUKRAC 2025.
Na književnom natječaju "Kako si, zavičaju?" koji tradicionalno organizira Goranski cukrac, učenice Osnovne škole Vrbovsko pod mentorstvom učiteljice hrvatskog jezika Manuele Valenčić ponovno su pokazali svoj talent, kreativnost i ljubav prema zavičaju ostvarivši...
Prvo mjesto na književnom natječaju “Neustrašiva metaFORA 2025.”
Na državnom književnom natječaju Neustrašiva metaFORA 2025., koji organiziraju Knjižnice grada Zagreba, učenica 8. razreda Vedrana Sarka iz Osnovne škole Vrbovsko osvojila je 1. mjesto u konkurenciji za djecu - FORAmala! Vedrana je briljirala s pričom „Tišina u...
Izrada uskrsnih čestitki
Učenici su u okviru etwinning projekta "101 lice glagoljice 5" povodom Uskrsa izradili uskrsne čestitke i ukrasili ih natpisima glagoljičnim pismom. Spojivši kreativni rad i znanja o starom hrvatskom pismu, učenici su pokazali poštovanje prema kulturnoj baštini te...
Čitalački grafiti uz književno djelo Zeleni pas
Učenici 8. razreda su nakon čitanja književnog djela Zeleni pas izrađivali čitalačke grafite koji su objedinjeni i prikazani na sljedećoj poveznici: https://docs.google.com/presentation/d/1OXqPMt8VmmA0p_yam4DS2AOyDlwyVWCi-Zc40XTUbFI/edit?usp=sharing
Najdraži književni lik
U sklopu eTwinning projekta "Uz čitanje riječi rastu 5", učenici 8. razreda su predstavili svog najdražeg književnog lika. Nakon čitanja književnog djela Zeleni pas Nade Mihelčić, učenici su izabrali najdražeg književnog lika te ga oslikali. Kroz ovaj zadatak učenici...
Pizza lektira
Učenici 7. razreda su u okviru eTwinnig projekta Lektira bez papira na kreativan način obradili djelo "Iz velegradskog podzemlja" izradom posebne "pizze lektire". Umjesto klasičnog pisanog rada, učenici su prema točno zadanim uputama osmislili pizzu od papira, na...
Lektirni televizor
Učenici 5. razreda su u okviru eTwinning projekta "Lektiru u ruke, čitajmo bez muke 2" pokazali svoju kreativnost i maštovitost izradivši vlastiti lektirni televizor od kartona. Uz pomoć učiteljice, učenici su zajednički osmislili i izradili ovu zanimljivu didaktičku...
VELIKI USPJEH NA LITERARNOM NATJEČAJU
Sjajna vijest iz svijeta školskog stvaralaštva! Učenica 8. razreda OŠ Vrbovsko, Sara Piteša, osvojila je 1. mjesto na državnom literarnom natječaju "Mlada lipa", koji organizira udruga Osebunjak, i to za svoju pjesmu "Tišina šume". Sarina pjesma oduševila je žiri...
Memory s glagoljicom
U okviru eTwinning projekta "101 lice glagoljice (5)" učenici su s oduševljenjem sudjelovali u izradi memory igre na glagoljici. Kroz ovu kreativnu aktivnost, učili su o povijesti i važnosti glagoljice, a istovremeno su razvijali svoje vještine u igri pamćenja. S...
Dani hrvatskog jezika
U duhu očuvanja hrvatske kulturne baštine, učenici su obilježili Dane hrvatskog jezika izrađujući glagoljični zid imena. Svaki učenik napisao je svoje ime glagoljicom, starim hrvatskim pismom. Rezultat ovog kreativnog rada je impresivan zid ispunjen poviješću i...
Digitalna ilustracija motiva iz lirike
Učenici 5. razreda su za eTwinning projekt "Lektira bez papira 4" imali zadatak odabrati najdražu pjesmu iz zbirke pjesama Grigora Viteza te u powerpoint prezentaciji izdvojiti motive iz pjesme uz digitalne crteže motiva.
Najdraži književni lik
Učenici 7. razreda OŠ Ivana Gorana Kovačića Vrbovsko su za eTwinning projekt "Uz čitanje riječi rastu 5" u ožujku oduševljeno ilustrirali svoje najdraže književne likove iz romana Bijeli klaun. Kroz kreativne crteže oživjeli su likove koji su ih posebno dotaknuli, a...
“Lektira bez papira 4” – Kocka pričalica
Nakon čitanja književnog djela Tajni leksikon Ž. Hercigonje, učenici 6. razreda dobili su zadatak izraditi kocku pričalicu i na jednu su stranu napisali naziv priče, autora i likove. Ostale su strane oslikali najvažnijim događajima iz priče.
“UZ čitanje riječi rastu 5” – korištenje digitalnih alata
Učenici 7. razreda su nakon čitanja književnog djela Duga D. Šimunovića izradili kvizove o razumijevanju pročitanosti književnog djela u digitalnom alatu Wordwall. https://wordwall.net/resource/87133864/duga-kviz-dinko-%c5%a1imunovi%c4%87
“Lektiru u ruke, čitajmo bez muke 2” – Intervju s likovima
Nakon čitanja književnog djela Kako je tata osvojio mamu M. Gavrana učenici 5. razreda odradili su aktivnost intervju s likovima. Tijekom čitanja bilježili su glavne informacije o likovima te njihove osobine, ključne događaje u kojima sudjeluju, njihove stavove,...